MEDLEMSKAP

Vad roligt att du vill bli medlem hos oss!

Som medlem i Lysekils Brukshundklubb får du:

• Träna på vår gräsplan (medlemskap är ett krav för att få använda planen).
  • Möjlighet att delta på SBKs kurser, prov, tävlingar och utställningar.
  • Tidningen ”Brukshunden” i din brevlåda 6 ggr per år.

Här nedan kan du läsa om de olika medlemskapen vi erbjuder samt de olika rasklubbarna.
Samtliga medlemskap gäller i ett helt år, så betalade du in 9 april så är du medlem till nästkommande 8 april.
I alla typer av medlemskap gäller SBKs försäkring vid kurs för instruktör eller vid tävlingar.

Helbetalande medlem – 550 kr per år.

Ungdomsmedlem – 320 kr per år.
För dig som är under 25år. Anmälan sker via länk: https://hundar.skk.se/Medlemsguiden/

Familjemedlem – 150 kr per år.

Person som bor på samma adress som helbetalande medlem. Ange namn och medlemsnummer på den helbetalande medlemmen.

Delmedlem – 150 kr per år.
Person som är helbetalande i annan lokalklubb inom SBK. Gäller även person som har en helbetalande person i samma hushåll, även om denna är medlem i annan klubb. Viktigt att ni anger ert medlemsnummer.

Bli medlem

För att bli medlem i Lysekils Brukshundklubb klickar du på den här länken: BLI MEDLEM HÄR

Ny medlem klickar därefter på knappen ”Bli medlem”

Är du redan medlem i en klubb inom Svenska Brukshundklubben loggar du först in och går därefter till Medlemskap - Bli medlem i vänstermenyn.

Har du blivit medlem och vill ha koden till vår appellplan? Tryck HÄR.

VÄLKOMNA TILL LYSEKILS BRUKSHUNDKLUBB